שלטים מעוצבים למשרד או לחנות – זה הרבה יותר משלט בכניסה
פתיחת קליניקה, משרד או חנות הנה תהליך מרגש ומשמעותי בחיי העסק הדורש השקעה של זמן ומאמצים רבים על תכנון החנות, הקמתה והתחזוקה שלה, תוך מתן תשומת לב מרבית לכל הפרטים החל מהמיתוג, דרך השיווק, ועד לשירות ברמה האיכותית והיעילה ביותר. אחד החלקים החשובים ביותר בהקמת החנות הוא שימוש נכון ואפקטיבי באביזרי השילוט לחנות או לעסק, תוך שילובם במערך הקידום של העסק כולו. אז איך בוחרים אביזרי שילוט לחנויות ולעסקים? בדיוק לשם כך הכנו לכם את המדריך המלא עבור אביזרי שילוט לחנויות וכן לבחירת שלטים מעוצבים למשרד או לחנות.
אביזרי שילוט לחנויות ועסקים – כל מה שצריך לדעת
בכל הנוגע לאביזרי שילוט לחנויות ישנו מגוון רחב של אביזרי שילוט חוץ ופנים המיועדים למטרות שונות, כמו עמודי שילוט או מסגרות שילוט, העונים על צרכים שונים של בעלי העסקים והחנויות.
- מסגרות שילוט – מדובר במסגרות שניתן להציב באזור הקופה בחנות או להצמיד לסטנד בגדים עם קליפסים במטרה להבליט מבצעים או מוצרים מסוימים. המסגרות מגיעות בצבעים שונים, ובתוכן ניתן להציג דפים בצבעים שלא ניתן לפספס כמו כתום זוהר או צהוב מרקר המציעים הנחות ומבצעים או קולקציה חדשה. מסגרות השילוט מסייעות לתפוס את העיניים של הלקוחות שנכנסים לחנות, ואין דרך טובה מזו להגביר את התעניינותם במוצר שאתם מציעים ולהפכם ללקוחות.
- עמודי שילוט – עמודי שילוט הנם מעולים להצבה מחוץ לחנות בכדי למשוך את תשומת הלב של עוברי האורח, לעניין אותם במוצר או בשירות שאתם מציעים ולהיכנס לעסק – מה שמאפשר לכם להגביר את כמות המכירות והעסקאות המבוצעות בבית העסק. עמודי השילוט מתאימים גם לשיפור חוויית הלקוחות בתוך העסק במטרה להכווין את הלקוחות בין המחלקות בחנות או בבניין שבו ממוקם המשרד שלכם.
- מעמדים לקטלוגים – רבים מהמותגים נוהגים להציב באזור הקופה מעמד לקטלוגים המאפשר ללקוחות לקחת קטלוג, לעיין בו ואף לפעמים לקחת אחד הביתה. למעשה, כמעט כל חנות יכולה להיעזר בקטלוג שיציג את מוצריה, אותו ניתן להראות ללקוחות הפוטנציאליים המתעניינים בסוגי המוצרים השונים שאתם מציעים.
- מעמדים לכרטיסי ביקור – בכל הנוגע לבעלי עסקים כמו חנויות או קליניקות של בעלי עסק ומשרדים של נותני שירות – מעמד לכרטיסי ביקור הנו אמצעי חובה. כרטיס הביקור מאפשר לכם לחזק את מיתוג העסק על ידי נתינת הכרטיס לכל לקוח – וכך להגביר את המודעות למותג ואת כמות המכירות.
לאחר סקירת אביזרי השילוט לחנויות, נעבור למדריך לבחירת שלטים מעוצבים למשרד או לחנות
החלק המשמעותי ביותר בתהליך בחירת שלטים למשרד או לחנות – הנו בחירת שילוט החוץ והפנים המתאים לבית העסק שלכם.שילוט חוץ – שילוט החוץ חייב להיות בולט ככל האפשר כדי למשוך את תשומת לבם של כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים העוברים בקרבת בית העסק וכדי להתבלט מבין המתחרים. הדרך הכי טובה לתפוס את העין של עוברי האורח היא באמצעות הצבת שלט ניאון, שלט מואר בתאורת לד או כל שלט דיגיטלי מרשים וגדול עם כיתוב בולט ואולי בשילוב תמונות או וידאו ייחודיים ומקוריים. השלטים הדיגיטליים מאפשרים לכם לפרסם כמה מסרים שיווקיים ולהחליפם לפי הצורך, להיתפס כעסק טכנולוגי, חדשני ומתקדם יותר, לחזק את מיתוג החברה וכן את נאמנות הלקוחות למותג.
בכל הנוגע לתוכן המיועד לשילוט חוץ – לחנויות המוצבות בקניון שילוט לחנויות יכול לכלול רק את שם המותג ואילו לחנויות פיזיות הממוקמות ברחובות בעיר כדאי להוסיף פרטי התקשרות ומידע נוסף על השלט.
שילוט פנים – הקפידו על הצבת שילוט פנים לחנות שיוכל להקל על התמצאות הלקוחות בבית העסק על ידי מציאת מה שהם מחפשים בקלות רבה יותר. שילוט פנים אפקטיבי מאפשר לכם לשפר את חוויית הרכישה של הלקוח ואין דרך טובה יותר לחיזוק המיתוג ושיפור המוניטין של החברה.
מבחינת התוכן והעיצוב של שילוט לחנויות ועסקים – בין אם שילוט חוץ או פנים – כדאי מאוד לבחור את השלטים בהתאם לקו העיצובי הכללי של החברה או המותג שלכם ולהתאים את אביזרי השילוט לשאר האלמנטים המוצבים בבית העסק ומייצגים אותו. השילוט חייב להיות בהתאם לשאר אסטרטגיית מיתוג החברה – כמו הלוגו שלה, הצבעים המייצגים אותה, הסלוגן של העסק ושאר סימני השפה העיצובית והמיתוגית שלו.